İntikam

28 Mayıs 2009 Perşembe

Çok uzaklardayım,. Öyle ki, sıkılıp eve gitmek istesem gidemeyeceğim bir yerde. Vakit gecenin bilmem kaçı. Muhabbet çok derin, çok kalabalık. İki kişi arasındaki en kalabalık muhabbetti sanırım. 4 Bira tarafından mı çarpılmışım, yoksa moralimin bozukluğundan mı bilinmez…. Otel güzel, sakin.. Dağ manzaralı bir odada olmak ayrı bir hava katıp, bambaşka bir çekicilik yapıştırıyor insana… İnsan(ben)…

Konuşuyoruz M…. ile…

Ben - Neden gelmedi sence?
M…. – Bence korktu.
Ben – Neden? Benden mi?
M…. – Evet. Ben H….’. tanırım senden korktu.
Ben – Bu kadar yolu gelmeye ben korkmadım, o beni görmekten mi korktu diyorsun yani?
M…. – Boş ver sen onu. Seni çok seviyor ama ödleğin tekidir o, pasiftir. Senin yanında duramaz bile.
Ben – Siz çocukluk arkadaşısınız, ne çabuk sattın arkadaşını? Neyse sorun yok.. Küçük şeyler bunlar….
M…. – Ne yapmayı düşünüyorsun peki?
Ben – Yarın öğlen uçağı ile dönmeyi. (üzgünüm ama önce öç almayı)
M…. - Sen hem güzel, hem de çekici bir kadınsın. İstediğin kişi senin olur. Bence H….’. takılma…
Ben – Ne takılacağım, küçük şeyler bunlar dedim ya…
M.... - O-ooo sabah olmuş.
Ben - Kal sende burada saat kaç olmuş zaten.
M…. – Yalnız kalmak istersin belki.
Ben – Yoo bence kal. Hadi iyi uykular sana…
Zaman boşlukları ……………………………………….
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
M…. – Hep böyle mi uyursun sen?
Ben – Böyle derken, açıklar mısın?
M.... - Böyle işte, rahat... (Rahatlıktan kastı açık seçik değil. Kendine güvenli davranmayı rahatlık sanıyor arkadaş)
Ben – Ne kadar soğuk.
M…. – Yanına geleyim mi?
Ben – Sıcaksan gel :)
Elektrik yoktur ama varmış gibi yapılır. Amaç kötüdür, ama yapmazsam pişman olacağım biliyorum.
Ben – Keşke öncesinde seninle tanışmış olsaydık.
M…. – Aynı şeyleri düşünüyorum. Ama geç sayılmaz…
Ben – Kesinlikle haklısın…

Vakit hareketli ve terli geçer… Sabah olur, havaalanına gidilir ve bilet alınır. Uçağın kalkış saatine 3 saat vardır. Merkeze gidip bir şeyler yemeye karar verdik. Yemek muhabbetinde;
M…. – Otele gidelim mi?
Ben – Hayır. Gerek yok.
M…. – Lütfen…
Ben – Hayır. O bir kerelik bir şeydi, sonrası asla olmayacak…
M…. – Ne demek şimdi bu?
Ben – Üzgünüm ama sonrası asla olmayacak…
M…. – Sen beni kullandın mı?
Ben – Sessizlik,,, sessizlik,,,, sessizlik…..
Sonrasında "Ama neden, çok iyi arkadaş olabiliriz, deneyelim, nasıl güzel vakit geçirdik (Ona göre öyle bu tabii ki) falan filan...
Havaalanına 2 saat erken gittim. Sevgili görmeye gelmediği, gelemediği için yıkılarak değil. Almış olduğum öcün, kazanmış olduğum galibiyetin hazzını yaşayarak…..

0 Fikir Beyan Eden:

About This Blog

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP