SÜRMESİNİN İZİ ADAMIN: "ÖPTÜ VE ÖLDÜM"-II

1 Ağustos 2009 Cumartesi

Her türlü sihirli sözcüğü aradım. Buldum sandım; bulamadım. Hiçkimse içimde açılan ve gittikçe büyüyen o dipsiz boşluğu dolduramadı. Bunun adı lanetti. Laneti, en "sevdiğim" senden aldım. Sen istemesen de kötülüğümü; senden aldım laneti.
Belinde uyumak. Kimseyle yapamadığım ve yapacağım. Lanet belki de orda başladı. Bir gün ölüp gideceğiz dediğimde kendime.. mutluyum gene de. "Yerine koyamadığı bir aşkı" yaşayamayanlar çağındayız. Ben o çağ içinde yaşadım seni. Sürmesinin izi adamın.
Sen. Belinde uyuduğum tek adam. Bir şeyler gidiyor benden. Önleyemiyorum. İçime girip çıkan .. her türlü zehir misali can alan vuruştan arınamıyorum.
Sana veda ettim. İçim sızlıyor. Cızcız yanıyor yüreğim. Lanetini taşıyamıyorum artık ben. "Bir tek şansım" şansım olsun isterdim. Olmadı. Sana veda ettim. İçimdeki boşluğu başka birinin dolduramayacağını; ve doldurmasını istemediğimi bilerek ben gittim. Cızcız yanan içim, şimdi cayır cayır yanan yeşili kavruk kahveye dönen bir orman gibi. Yeterince yanıp söndüğünde yangın... başında durup küllerin.. bakacağım.. kaç can yanmış içinde.. kaç hayvan ve hayvancık.. kaç böcek ve böcekcik.. ve kaç sürüngen ve sürüngencik.. ve kaç kuş.. ve kuşcuk. Umudum, birkaç kuşun havalanıp özgürlüğüyle kanatlarının.. göğe yükselecek olması.. yanan canlardan "kaçıp kurtulması". Umudum, umudumun havalanması o kanatlarda.

0 Fikir Beyan Eden:

About This Blog

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP